Automòbils Gomis acull la presentació de la temporada 2018 del pilot JJ. Pérez.
| Renault Automòbils Gomis renova el seu patrocini amb l'equip de competició del pilot JJ. Pérez en la pròxima temporada 2018. |
Automòbils Gomis, concessionari de les marques Renault i Dacia a la província d'Alacant, va acollir el divendres 2 de març en les seves instal·lacions d'Alacant, l'acte de presentació oficial del pilot JJ. Pérez i el seu equip de competició, participant en la pròxima temporada del Trofeu Clio R3T França. El grup d'automoció Renault Automòbils Gomis aposta un any més pel projecte del pilot com el seu patrocinador principal, afrontat junts els nous reptes esportius de la nova temporada 2018.
L'acte de presentació va comptar amb l'assistència de representants de la marca del rombe, escuderies i clubs d'automobilisme locals, empresaris, membres de la Federació d'Automobilisme de la Comunitat Valenciana i mitjans de comunicació. En un ambient distès els assistents van compartir impressions amb el pilot i resta del seu equip, a més de descobrir en primícia les novetats incorporades al vehicle de competició Clio R3T i el nou calendari de competició de l'equip en la imminent temporada 2018.
Durant l'acte, Riquelmo Gomis (Director General del Concessionari Renault Automòbils Gomis) va manifestar la importància dels assoliments esportius aconseguits per l'equip de JJ Pérez durant la passada temporada 2017 i va manifestar el suport del concessionari a aquest projecte de competició que destaca pel seu desenvolupament internacional. El pilot JJ Pérez es mostra molt il·lusionat davant la nova temporada, tal com va afirmar «Competir en terres franceses suposa un veritable repte per a nosaltres i estarem a l'altura de les circumstàncies. Ens deixarem la pell».
El Renault Clio R3T, company indiscutible dels pilots, es va presentar durant l'acte amb un disseny i estètica totalment renovats. El vehicle, especialment preparat per a la competició Clio R3T France, ofereix prestacions excepcionals gràcies al seu motor 1.6 gasolina torbo acoblat a la caixa de doble embragatge de sis marxes seqüencial amb palanques en el volant. Incorpora equipaments sense equivalent en el seu segment com ara el Launch Control, el sistema R.S. Drive i l'última tecnologia en enginyeria de competició.
Fidels als seus valors de Responsabilitat Social Corporativa, Automòbils Gomis reafirma a través d'aquest patrocini el seu compromís amb l'esport de competició automobilístic. La implicació d'Automòbils Gomis en aquest esport es remunta als anys 90, època vibrant en la qual la seu del concessionari d'Alacant albergava la sortida dels principals i més rellevants Rallyes de la província d'Alacant. Els temps han canviat i l'automobilisme ha evolucionat molt des de llavors, però Automòbils Gomis continua afrontant amb més passió, encara si cap, aquest tipus de projectes de patrocini.
Observacions per a mitjans online: Pàgina web d'Automòbils Gomis : http://automovilesgomis.com/
Clio RS, protagonista indiscutible de la Gamma Renault Sport
Sota el claim Passion for life, Renault disposa actualment d'una àmplia i renovada gamma de vehicles que simbolitzen perfectament el valor principal de la marca: «cotxes per a viure amb passió el nostre dia a dia»
La gamma Renault Sport crea un vincle emocional i tècnic entre la competició i els vehicles de sèrie. Així doncs, CLIO R.S. ofereix prestacions excepcionals gràcies al seu motor 1.6 gasolina torbo acoblat a la caixa de doble embragatge de sis marxes amb palanques en el volant. Incorpora equipaments sense equivalent en el seu segment com ara el Launch Control, el sistema R.S. Drive, l'aplicació R.S. Monitor i la tecnologia de topalls de compressió hidràulics desenvolupada en rallye per Renault Sport.
La part davantera de nou CLIO R.S. disposa d'un paracops específic i llueix un sistema d'il·luminació de LED multirreflectores, batejat R.S. VISION, la forma de bandera del qual li proporciona un look únic i unes prestacions d'il·luminació d'alt nivell.
Nou CLIO R.S. es troba disponible en dues motoritzacions de gasolina de 200 o 220 CV en la versió Trophy, associades a una caixa de velocitats de doble embragatge EDC de sis velocitats. A més, és l'únic model del seu segment que proposa tres tipus de xassissos, fent que es compleixi així la promesa d'un «CLIO R.S. a la carta»: un xassís Sport, un xassís Cup i un xassís Trophy.
El Pilot
José Javier Pérez Briones, conegut com «JJ Pérez», és un jove piloto aficionat a l'esport en general i en particular un gran apassionat al món del motor, especialment dins de la categoria de Ral·li on és un enèrgic competidor. L'any 2017 va competir en el Campionat Espanyol de Rallyes, amb el suport de Renault i el seu concessionari a la província d'Alacant, Automòbils Gomis, adquirint la segona posició de la categoria R3 Nacional.
JJ Pérez sempre ha estat vinculat al món de la competició des de ben petit, als 17 anys va complir el seu primer somni, debutar en el campionat d'Espanya de circuits i amb 18 anys recentment compliments va participar en el seu primer ral·li a València. Des dels seus inicis en aquest apassionat esport, el pilot està collint diversos títols com es tercer més ben pilot júnior del Campionat d'Espanya de Rallyes, tercera posició en la Dacia Cup i la recent segona posició en la categoria nacional R3.



