Són dies molt complicats per a la nostra gran família de l'esport de l'automòbil. En aquests moments tan delicats, de sentiments intensos i moltes vegades oposats, d'inacabables dies d'espera, ens hem intentat reconfortar compartint les nostres sensacions, la nostra frustració, amb aquells amb els quals més confiança tenim, amb aquells que considerem «germans» d'afició, «germans» d'esport.
Doncs bé, arriba el moment del comiat. Després de múltiples i farragoses gestions, en les quals la FACV vol agrair expressament la col·laboració d'entitats com la RFEDA, la FPAK, el Clube Automóvel dóna Marinha Gran, Sports & You i molts altres, aquesta tarda a les 16 hores i en la localitat de Gilet se li podrà acomiadar a Laura com el que és: una autèntica campiona del nostre esport. Una campiona no sols pel seu extraordinari palmarès, malgrat la seva aclaparadora joventut, sinó campiona, principalment, per la passió i professionalitat amb la qual assumia la seva tasca de copilotaje convertir, segurament sense que ella el sabés, en model a seguir per als que vénen i vindran.
A més, i «gràcies» a la conjuntura actual, des de la FACV i per exprés desig de la família a la qual farem una gran abraçada simbòlica en el vostre nom, és molt difícil i paradoxal alhora no demanar la presència massiva de tots els que voldrien testimoniar l'últim adéu a Laura sense oblidar i fer prevaler que no hem de contravenir les més elementals normes de cautela i prevenció enfront de la pandèmia. Pel bé de tots.
En fi, Laura Excepte El Hage, descansa en pau CAMPIONA.



