ES VA

A TOTA VELOCITAT

El certamen territorial de Velocitat va celebrar, amb una excel·lent participació, la seva primera cita puntuable el passat cap de setmana en les magnífiques instal·lacions del Circuit de la Comunitat Valenciana. Amb una climatologia que reflectia bé a les clares les dates en les quals ens movem actualment, el primer líder del certamen va resultar, després de les dues carreres disputades, el pilot Luis García que, amb el seu Lleó TCR, va collir una tercera i una segona plaça de la general sent primer en totes dues entre els pilots inscrits en el Campionat.

Més d'una trentena de pilots participants entre els quals destacaven pilots amb llicència de la Comunitat Valenciana com Julio Carayol, el sempitern Vicente Vallés, Germán López i David Vázquez compartint muntura, o alguns altres com Fernando Javier Dueñas, Miguel Ribes, Matías Fernández, Santi Dongil o Jorge Lozano.

La pròxima cita del Campionat de Velocitat de la Comunitat Valenciana està programada per a mediats del mes d'octubre en el traçat murcià de Cartagena.

Comparteix aquesta notícia
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com