La tercera cita del calendari de Muntanya, la quarta edició de la Pujada Sucaina organitzada pel Rallye Club Costa Azahar, es disputa aquest cap de setmana en una única i intensa jornada de dissabte que inclourà les pertinents verificacions administratives i tècniques després de les quals se celebraran les quatre mangues, dos d'entrenaments i dos oficials que serviran per a determinar la classificació final de la prova. D'aquesta manera, el programa horari, si no succeeixen majors incidències, hauria de culminar a això de les 18,30 hores amb el lliurament de trofeus.
Pel que fa a la llista d'inscrits, amb gairebé quaranta vehicles en la cita castellonenca, destaca la presència de set monoplaces de les categories CN, CM i Carcross. El local Carlos Archiles pot aprofitar la seva condició per a, al volant d'una Norma M20F, afegir el seu nom al palmarès de la prova. Per a això se les veurà amb tot un veterà adobat en mil batalles com Pepe Arnau o del també valencià Augusto Lezcano que, en aquesta ocasió, participarà amb un Fórmula Renault.
Entre els Turismes, el duel entre Raúl Borreguero, Toni Ariete i l'andalús Humberto Janssens es promet interessant i espectacular al que contribuirà les característiques del traçat.
Tota la info de la prova, en aquest enllaç.



