ES VA

MÀ A mà EN LA LLUITA PEL TÍTOL DE RALLYES

Tal com ve succeint durant la temporada, la cinquena cita de la temporada del Campionat de Rallyes de la Comunitat Valenciana es preveu com un mà, en la seva intensa lluita pel títol, entre les duples formades per Toni Ariete i Noemí Garrido, d'una banda, enfront dels càntabres Javier Polidura i Javier Soto, tots dos a bord de sengles Ford Festa Rally2. Una cinquena cita, la vint-i-vuitena edició del Rallye La Nucia-Mediterrani Trofeu Costa Blanca, que suposa la visita del Supercampeonato d'Espanya de Rallyes a la Comunitat Valenciana.

A més del duel pel títol, pilots com el murcià Carlos Moreno també amb Rally2, Miguel García, Nico Cabanes i José Javier Pérez en la Clio Trophy Spain i molts dels habituals del certamen amb vehicles no homologats per al SCER intentaran donar el màxim en el qual passa per ser el repte esportiu més exigent de la temporada.

El recorregut de la 28 edició del Rallye La Nucia Mediterrani 'Trofeu Costa Blanca' constarà de nou trams distribuïts en dues etapes i un total de 550,12 quilòmetres, dels quals 153,96 seran contra el crono. La competició es desenvoluparà divendres i dissabte i serà puntuable per al Supercampeonato d'Espanya de rallyes (S-CER) i repeteix per segon any en el calendari FIA European Ral·li Trophy. La prova manté una estructura i traçat molt similar al de la passada  edició.

L'hora de la veritat per als participants arribarà el divendres a les 16,13 hores del divendres 4 de novembre, amb la disputa del tram Relleu-Penàguila (22,79 quilòmetres) de recorregut. Li seguirà el Benassau-Gorga (12,28 quilòmetres), especials que s'abordaran en dues ocasions durant la tarda, abans del retorn al parc d'assistència de La Nucia, per a donar per finalitzada la primera etapa.

La competició es reprendrà en el matí del dissabte, concretament a les 9,17 hores, amb la disputa del tram de Xaló (21,77 quilòmetres) i tindrà continuïtat amb les especials de Pego (10,37 quilòmetres) i Coll de Rates (19,56 quilòmetres). Ja a la tarda i després del pas per les assistències s'afrontaran de nou els trams de Xaló i Pego, l'última oportunitat per als quals estiguin disputar la victòria en el rallye que finalitzarà, amb el lliurament de trofeus, al voltant de les set de la tarda.

 El shakedown i el Tram de qualificació del 28 Rallye La Nucia Mediterrani Trofeu Costa Blanca es desenvoluparà entre les poblacions de Bolulla i Tàrbena, en una tram que transcorre per la carretera CV-715 i que ha estat utilitzat en les dues anteriors anualitats per a disputar la prova puntuable per al Campionat d'Espanya de Muntanya (CEM), que organitzava igualment l'Automòbil Club AIA.

El Tram de qualificació servirà per a triar l'ordre de sortida del rallye. Els equips participants ho afrontaran el dijous 3 de novembre, a partir de les 15 hores. El shakedown, per part seva, es disputarà el divendres 4 de novembre, a partir de les 9 hores.

Tota la informació sobre el recorregut ja pot consultar en la web oficial de la carrera

www.rallyelanucia.com

Comparteix aquesta notícia
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com