ES VA

CABANYES I BERMÚDEZ, ELS MÉS RÀPIDS A UTIEL

La primera cita del Campionat de Muntanya de la Comunitat Valenciana, la Pujada d'Utiel que arribava a la seva vint-i-cinquena edició enguany, va conèixer el triomf, pel que fa a l'apartat de monoplaces, del madrileny Gonzalo Cabañas mentre que, entre els turismes, el més ràpid va resultar ser Mario Bermúdez amb el seu prestacional Clio.

La prova es va desenvolupar sense tot just incidències, amb bona presència de públic en les cunetes del seu tradicional traçat i amb una climatologia més pròpia del període estival. No degué ser la climatologia, no obstant això, la causa del sorprenent i prematur abandó d'un dels favorits al triomf entre els turismes, l'asturià López-Fombona. El veterà pilot va veure com, sense motiu aparent, el seu imponent Audi provinent del DTM li indicava fallada de motor quan a penes havia recorregut uns centenars de metres de la primera pispa d'entrenaments lliures.

Després de l'abandó de Fombona, el ventall d'aspirants al triomf entre els turismes s'obria i, al final, era Mario Bermúdez el que des dels primers temps registrats comanda la classificació per a, d'aquesta manera, adjudicar la victòria per davant del Mitsubishi de Paco Arbona, al qual avantatja en poc més d'un segon, sent tercer, a un parell de segons més, Roberto Tolosa amb el Subaru.

Entre els monoplaces, el domini de Gonzalo Cabañas va ser una mica més evident adjudicar el triomf malgrat no millorar el seu temps en l'última pujada oficial. Una victòria enfront de dues dels aspirants al títol autonòmic com són el castellonenc Carlos Archiles, segon a Utiel a un parell de segons del guanyador, i l'alacantí Antonio Llamusi malgrat no poder marcar cap crono en l'última màniga.

La pròxima cita serà a Relleu a la fi del mes d'abril. Mentrestant, pots consultar els temps d'Utiel en aquest enllaç.

Foto: Juanjo Aviñó

Comparteix aquesta notícia
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com