ES VA

A LLUCENA, COMENÇA EL BALL!

El Rallysprint de Llucena, organitzat pel Rallye Club Costa Azahar, marca, amb la seva celebració aquest cap de setmana, l'inici de la temporada del territorial valencià. Malgrat el seu ja tradicional no puntuabilidad per a cap certamen, la prova, que arriba a la seva divuitena edició, serveix perquè molts equips no perdin la forma en disputar a penes un parell de setmanes després de la Gala de Campions.

La cita de Llucena comptarà amb gairebé una trentena d'equips participants entre els quals, a priori, es planteja una lluita per la victòria entre les duples formades per Toni Ariete-Noemí Garrit i Carlos Moreno-Diego Fuentes. Les tres passades per l'exigent tram cronometrat d'una mica més de 21 quilòmetres en el traçat tradicional amb meta a Argeleta suposen repte suficient perquè els equips inscrits hagin de emprar al màxim.

El programa de la prova se celebra íntegrament en la jornada del dissabte quan, després de les verificacions tècniques i administratives, es disputi la primera de les passades pocs minuts després de dos quarts d'una del migdia.

Tota la info de la prova en aquest enllaç i els temps online, aquí.

Foto: Juanjo Aviñó

Comparteix aquesta notícia
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com