La tercera cita del certamen territorial d'Eslàlom, la sisena edició de l'Eslàlom Escuderia Mediterrani, va destacar per la nombrosa inscripció, la singularitat de part del traçat marcat per l'organització i el triomf d'un pilot com Jorge Aparicio que, si bé no sol prodigar en les posicions de podium, sí que va saber en Dolores marcar un ritme de carrera inassolible per a tots els seus competidors.
En la prova, que comptava amb la denominació de «Trofeu Desballestament Mediterrani», l'organització preparava als pilots una sorpresa amb la definició d'un recorregut que, durant alguns metres, es «integrava» dins del propi desballestament deixant imatges singulars i poc habituals per al record de tots els presents.
En aquest entorn, el pilot de Cadeal Motor Club, Jorge Aparicio, marcava, al volant del seu Citroen Saxo, un excel·lent registre en l'última de les mànigues de competició que es convertia en inassolible per a tots els seus rivals i, per tant, li atorgava el triomf. Una victòria, aquesta obtinguda en Dolores, que li suma, per la renda de punts obtinguda, a la lluita pel títol al costat de pilots més habituals de les posicions de cap.
Entre ells, el Júnior Álex Ferrer no solament s'adjudicava aquesta classificació particular per als més joves sinó que es feia amb la segona plaça absoluta finalitzant, amb la seva Hyundai Accent, a poc més de dos segons de diferència del guanyador. Per part seva, un veterà com Albert Marcel Klokgiesters, en aquesta ocasió al volant d'un Fiat Seicento, s'adjudicava la tercera plaça un segon per darrere de Ferrer.
Noms com Constancio o Soto completaven el «top cinc» de la prova amb una penalització de deu segons en el cas del pilot del carcross que, sense aquest temps afegit, hagués pogut signar el seu tercer triomf consecutiu de la temporada.
Temps online, en aquest enllaç.
Foto: Juanjo Aviñó



