ES VA

RALLYE CIUTAT DE GANDIA, CITA OBLIGADA PER AL BON AFECCIONAT

Senzillament espectacular. Així cal qualificar la plantilla de pilots i vehicles que conformen la llista d'inscrits de la dosena edició del Rallye Ciutat de Gandia, cita inaugural del certamen territorial de rallyes. No sols per quantitat, més de setanta equips inscrits en les diferents modalitats convocades, sinó l'enorme qualitat de muntures i pilots fa presagiar un espectacle de primer nivell que cap bon afeccionat hauria de perdre.
El programa de la prova s'inicia en la mateixa tarda del divendres amb la cerimònia de sortida prevista a les 20,30 hores en la Plaça Major de la capital de la Safor. Prèviament, a partir de les 16,30 hores s'hauran realitzat les pertinents verificacions tant tècniques com administratives. Ja en la matinal dominical, a partir de les 8,30 hores, donarà inici la competició que es desenvoluparà sobre dues passades a les especials de Benicadell, la Vall de Gallinera i Vila de Pego totalitzant més de 90 quilòmetres cronometrats per a finalitzar de nou a Gandia prop de les 21 hores.
Entre els aspirants a la victòria destaca la presència de muntures de primer nivell com els Ford Festa R5 de Carnicer i Polidura, el Hyundai i20 R5 del murcià Francisco López o el Citroën C3 R5 de la canària Emma Falcón. També en la llista d'aspirants al triomf comptem amb la presència dels Porsche de Cañizares i Tolosa en el seu debut amb aquesta muntura i una participació molt especial com és la de Luis Climent en el seu retorn a l'asfalt després de molt de temps al volant d'un Mitsubishi de primer nivell.
Fins a gairebé una quarantena d'equips en velocitat més trenta-cinc en regularitat conformen una llista d'inscrits realment atractiva el que, sens dubte, motivarà a molts afeccionats a acostar a les cunetes dels trams de la cita organitzada pel Club Automobilisme Gandia.

Comparteix aquesta notícia
WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com